Reklamy

Kreatywni przenoszą się na TikToka, a Samsung chce nagrodzić najlepszych z nich.

Nie czujesz TikToka, lub jesteś na niego za stary lub za stara? Takie opinie słyszeliśmy już nie raz, ale niezależnie od wieku warto się przełamać. Dziś to już nie tylko platforma dla krótkich, rozrywkowych filmów, ale prawdziwy hub dla najbardziej kreatywnych internetowych twórców i twórczyń, a co za tym idzie – prawdziwa przepustka do wielkich zasięgów, kontraktów i profitów. 

Takich właśnie talentów poszukuje Samsung, który we współpracy z TikTok Polska organizuje konkurs Samsung Galaxy Awards, w ramach którego zostaną przyznane nagrody w pięciu kategoriach. To, kto czuje platformę lepiej niż inni oceni jury, w skład którego wchodzi bliska nam Rosalie., szefowa marketingu marki Samsung Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, Dominika Skirlo, odpowiedzialna za strategię marki TikTok, CEO newonce.media Mih Michalski oraz Kuba Norek – jeden z najpopularniejszych polskich tiktokerów. 

Konkurs pozwoli wybrać nowe talenty muzyczne, aktorskie i fotograficzno-filmowe, otworzy się również na zupełnie nieszablonowe odkrycia. Do czterech głównych kategorii należy doliczyć nagrodę publiczności. Jak zawalczyć o nagrody pieniężne i rzeczowe? Wystarczy do 20 września dodać do posta hasztag #GalaxyAwards lub czekać, aż przez formularz na stronie GalaxyAwards.samsung.pl do wyścigu o tytuł tiktokowego wymiatacza zgłoszą nas inni. Po zakończeniu naboru jury wraz z publicznością wybierze grupę nominowanych, a później – zwycięzców i zwyciężczynie, których poznamy 19 października podczas specjalnej gali w Kinotece w Pałacu Kultury i Nauki. 

WIĘCEJ